Tento portál je tvořen v rámci grantového projektu Elektronický učitel matematiky, se zaměřením na matematiku a informatiku na základní škole.
Cílem je propojit tyto předměty a vytvořit pro ně funkční elektronické materiály od 5. do 9. ročníku. Po ukončení projektu se budou
dále zpracovávat ostatní předměty s využitím získaných zkušeností.

15 nejčtenějších článků

Vyjmenovaná slova (3. a 4. ročník) (66711x, 17.02.2008, Mgr. Lubomír Šára)

Historická část vlastivědy ( 4. a 5. ročník ) (60359x, 01.01.2008, Mgr. Lubomír Šára)

Lidské tělo a jeho fungování (5. ročník) (31630x, 26.11.2007, Mgr. Lubomír Šára)

Porovnávání zlomků (26066x, 24.08.2007, Mgr. Lenka Doležalová)

Desetinná čísla (25704x, 24.08.2007, Mgr. Lenka Doležalová)

Mocniny a odmocniny (21452x, 27.03.2008, Bc. Irena Floriánová)

Úhly - přenesení úhlu kružítkem (21179x, 26.02.2008, Mgr. David Kubů)

Zlomek, rozšiřování a krácení, sčítání a odčítání (18844x, 08.05.2007, Mgr. Lenka Doležalová)

Úhly (15563x, 26.02.2008, Mgr. Lenka Doležalová)

Racionální čísla (14285x, 27.03.2008, Student)

Úhly - osa úhlu (13700x, 06.03.2008, Mgr. David Kubů)

Funkce a goniometrické funkce (13044x, 21.04.2008, Mgr. Lenka Doležalová)

Regiony České republiky (4. a 5. ročník) (12606x, 25.11.2007, Mgr. Lubomír Šára)

Zlomek jako část celku (12528x, 01.05.2007, Mgr. Lenka Doležalová)

Konstrukční úlohy I (11590x, 11.04.2011, Mgr. Lenka Doležalová)

Novinky
10.09.2014: Keltové
Tři nové prezentace od Mgr. Jany Říhové.

06.05.2013: Starověká Čína
Poslední část prezentace Starověká Čína III naleznete v rubrice dějepisu.

03.04.2013: Starověká Čína
Do rubriky dějepisu byla přidána prezentace Starověká Čína I a II.
TOP 15

Neexistuji vhodna data!

Kniha návštěv
ivunutez 21:01 - 23.9.
Venom Habra matanza

arevalej 15:53 - 8.7.
1win

omyrib 10:33 - 3.7.
black widow watch online
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Spolupracujícím partnerem je Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity.
Partneři pracující na webu Elektronický učitel